Wednesday, August 08, 2007

放下

離開激纷堂已經一年多啦~
是時候放下。

離開eP也已經兩年幾啦~時間過得真係快。=Þ
所有既嘢都係度變,我都唔想再原地踏步。

開始呢個部落格時,我係激纷堂既一分子。
日子過得太空閒,所以開始寫部落格。

過去已經過去,所以係未來既日子裏我將會
更換網址。因爲唔係太清楚有邊位仁兄會睇
我寫D嘢、要如何通知大家?
所以如果你搵唔到我既部落格時,可以聯絡本人。


巨蟹座人的优点
  情感真挚深切 想象力丰富 念旧、重情义 有包容力 直觉敏锐 懂得体贴、关怀 亲切温暖 善解人意 有同情心

巨蟹座人的缺点
  跟着情绪走 提得起放不下 太过多愁善感 不知适可而止 缺乏理性思考 经不起打击 说话拐弯抹角,不直接过度保护自己 沉溺于往事,无法面对事实 心肠太软

1 comment:

Anonymous said...

我有睇的啊!!
所以换了網址,记得通知我喔....ok